sábado, 6 de abril de 2013

Resultats de les avaluacions dels alumnes.



REGISTRE D’AVALUACIÓ DE L’ALUMNE/A

Nom de l’alumne/a: ALUMNE 1
Curs: 3r de Primària.

RAPIDESA LECTORA:
Paraules llegides per minut: 72 p/minut. Menys 4 errors al llegir: 68 p/minut.
El nivell mitjà per a l’edat són 85 p/minut també amb quatre errors.

Tipus d’errors que comet al llegir: addició d’un so, canvi de so vocàlic, canvi de so consonàntic i canvi de síl·laba.

Tipus de lectura: lèxica (reconeix i llegeix les paraules amb un sol cop de vista).

COMPRENSIÓ LECTORA:
Puntuació total: 4 punts.
Puntuació mitjana per a alumnes del seu curs: 6 punts de 10 possibles.
Altres valoracions:
  • Comandes: força bé.
  • Ordenació de fragments de frases: regular.
  • Ordenació de frases temporals (seqüències temporals): regular.
  • Comprensió d’un text: força bé.

DICTATS:
Quantitat d’errors d’ortografia natural: 8 errors (català), 19 errors (castellà).
Tipus: omissions de lletres, addicions de lletres i de síl·labes, alteracions (canvi de J per G, canvi de Y per G, canvi de C per S en castellà, canvi de G per J).

Quantitat d’errors d’ortografia arbitrària: 21 errors (català), 14 errors (castellà).
Tipus: trencament i enganxament de mots, canvi de lletres amb sons semblants (Ç per S, C per S, V per B, SS per S, O per U en català), omissió de la H, no posa apòstrof ni majúscula als noms propis. Posa majúscula quan no toca.

ALTRES OBSERVACIONS:

Fa força bona lletra però la línia d’escriptura queda torta cap a baix.


Dades extretes gràcies a les “Proves psicopedagògiques d’aprenentatges instrumentals” de Ramón Canals.

No hay comentarios:

Publicar un comentario