L'actitud de l'ALUMNA 1 va ser molt bona, sempre disposada a esforçar-se i fer la feina. La nena va treure un total de 4 punts quan la puntuació mitjana dels alumnes de la seva edat és de 6 sobre 10. És un resultat baix però hi han exercicis que no ha fet malament del tot però l'he hagut de puntuar amb 0 punts. És el cas de l'exercici 5, on havia d'ordenar les frases que exposaven la seqüència a seguir per a fer una truita. En la guia de correcció indica que no es podia comptar la resposta com a bona si nó estava del tot correcta. La nena s'havia equivocat en algunes, però la primera i la última eren correctes.
El cas de l'ALUMNE 2 ha estat diferent. No presentava gaire bona predisposició per a fer la prova. A principi de curs el nen semblava més preocupat per a fer bé la feina i a mesura que ha anat passant el temps aquesta actitud ha anat desapareixent. Poder perquè ha anat agafant-nos confiança al meu tutor i a mi. L'any passat anava amb una altra psicopedagoga. Sempre es procura animar-lo dient-li que fa bé la feina, perquè que no estigui desmotivat. Al nen li costa reconèixer els seus errors.
Va fer la prova ràpidament. Li haver de vaig cridar l'atenció perquè no feia l'intent de llegir bé els textos. En el que trobem en la pregunta 1, se'l va mirar per sobre en 10 segons i ja volia respondre les preguntes. Li vaig dir que parés i li vaig preguntar si se l'havia llegit. Em va respondre que si, però li vaig haver de dir que ho tornés a llegir perquè havia anat massa ràpid i calia llegir-ho més a poc a poc. El va tornar a llegir en 10 segons i li vaig cridar l'atenció per a què es posés a treballar d'una forma més seria. Llavors li vaig dir que preferia que ho llegís en veu alta per a escoltar-lo. Així ho va fer i d'aquesta forma em vaig assegurar que ho llegís tot. Va tardar més estona que en les vegades anteriors. En els altres textos de la prova va actuar igual i els va acabar llegint tots en veu alta.
La puntuació total d'aquest alumne va ser de 2 punts quan la mitjana dels nens del seu curs és de 6 sobre 10. Aquesta és la seva prova:
L'ALUMNE 3, que presenta dislèxia i a vegades es queixa a l'hora de fer la feina, em va sorprendre per la bona actitud que va tenir. Es va veure interessat en fer la prova i s'hi va esforçar. Només es va queixar una mica quan va veure el primer text ja que li costa força llegir. Va intentar-ho fer tot el millor que va poder però només va treure una puntuació de 2 punts, quan la mitjana dels alumnes del seu curs es de 6 sobre 10. En l'exercici 5 vaig haver de tornar a escriure sota les seves respostes perquè degut a la mala lletra que va fer no s'entenia gaire.
D'aquesta prova em sobtar l'extremada dificultat del text de l'exercici 5. Crec que és massa complicat per a què nens d'aquesta edat l'entenguin.
Aquests són els resultats de l'alumne 3:
No hay comentarios:
Publicar un comentario