sábado, 6 de abril de 2013

Resultats de les avaluacions dels alumnes.



REGISTRE D’AVALUACIÓ DE L’ALUMNE/A

Nom de l’alumne/a: ALUMNE 3
Curs: 5è curs de Primària.

RAPIDESA LECTORA:
Paraules llegides per minut: 44 p/minut. Menys 5 errors al llegir: 39 p/minut.
El nivell mitjà per a l’edat són 111 p/minut amb dos errors.

Tipus d’errors que comet al llegir: omissió de sons i canvi de so consonàntic. Després de terminar el minut de lectura comet altres errors com canvis de so vocàlic, addició de sons, canvi d’una paraula per una pseudoparaula sense sentit.

Tipus de lectura: fonològica (llegeix so per so).

COMPRENSIÓ LECTORA:
Puntuació total: 2 punts de 10 possibles.
Puntuació mitjana per a alumnes del seu curs: 6 punts.
Altres valoracions:
  • Ordenació de frases complertes: amb dificultat.
  • Comprensió d’un text: regular/ amb dificultat.
  • Reconeixement de la part essencial d’un text: amb dificultat.
  • Millor resum d’un text: amb dificultat.

DICTATS:
Quantitat d’errors d’ortografia natural: 14 errors (català), 19 errors (castellà).
Tipus: omissions i addició de lletres, alteracions (canvi d’ O per A, canvi de Z per S en castellà, canvi de A per E, canvi de J per G en català, canvi de G i J per X).

Quantitat d’errors d’ortografia arbitrària: 46 errors (català), 39 errors (castellà).
Tipus: enganxament i trencament de mots, omissió de lletres que al combinar-les amb unes altres gairebé no sonen, canvi de lletres amb sons semblants (Y per LL, Ñ per NY, G per X, V per B, A per E, E per A, J per G en castellà, Ç per S, Q per C), omissió i addició de la H, es deixa l’apòstrof. Posa majúscula quan no toca i no la posa en dos noms.

Quantitat d’errors d’ortografia global: 12 errors en total.
Tipus: Accents i guions.

ALTRES OBSERVACIONS:
Mala lletra i línies tortes. Poc polit. Trastorn de Dislèxia.



Dades extretes gràcies a les “Proves psicopedagògiques d’aprenentatges instrumentals” de Ramón Canals.

No hay comentarios:

Publicar un comentario