sábado, 6 de abril de 2013

Resultats de les avaluacions dels alumnes.



REGISTRE D’AVALUACIÓ DE L’ALUMNE/A

Nom de l’alumne/a: ALUMNE 2
Curs: 5è curs de Primària.

RAPIDESA LECTORA:
Paraules llegides per minut: 117 p/minut. Menys 6 errors al llegir: 111 p/minut.
El nivell mitjà per a l’edat són 111 p/minut però només amb dos errors.

Tipus d’errors que comet al llegir:
Canvi de lletres, transposicions (canvi de posició d’una lletra), canvi de paraules per una semblant i repetició de síl·labes.

Tipus de lectura: lèxica (reconeix i llegeix les paraules amb un sol cop de vista).

COMPRENSIÓ LECTORA:
Puntuació total: 2 punts de 10 possibles.
Puntuació mitjana per a alumnes del seu curs: 6 punts.
Altres valoracions:
  • Ordenació de frases complertes: regular.
  • Comprensió d’un text: regular/ amb dificultat.
  • Reconeixement de la part essencial d’un text: amb dificultat.
  • Millor resum d’un text:  amb dificultat.

DICTATS:
Quantitat d’errors d’ortografia natural: 12 errors (català), 7 errors (castellà).
Tipus: omissions de lletres, alteracions (canvi de Z per C en castellà, canvi de Y per G en castellà, canvi d’ O per U, canvi de D per G en català).

Quantitat d’errors d’ortografia arbitrària: 46 errors (català), 39 errors (castellà).
Tipus: enganxament i trencament de mots, canvi de lletres amb sons semblants (N per M, G per X, V per B, E per A, J per G en castellà), omissió i addició de la H, es deixa l’apòstrof. Posa majúscula quan no toca i no la posa en un nom.

Quantitat d’errors d’ortografia global: 7 errors.
Tipus: Accents en català i castellà, guions i omissió de L·L.

ALTRES OBSERVACIONS: 
Mala lletra i línies tortes. Fa unes lletres més grans que d’altres.



Dades extretes gràcies a les “Proves psicopedagògiques d’aprenentatges instrumentals” de Ramón Canals.

No hay comentarios:

Publicar un comentario