FASE 2
: EXECUCIÓ DE LA INTERVENCIÓ.
- CREAR, SEGONS EL QUE S’HAGI
ESTABLERT EN EL PROJECTE, ELS
DIFERENTS MATERIALS DIDÀCTICS.
- IMPLEMENTACIÓ MATERIAL CREAT.
DATA: 15 Març - 2 Maig HORES: 35 hores
|
Objectius:
Crear diferents materials
didàctics per al treball amb els alumnes seleccionats.
Innovar en les sessions
psicopedagògiques del centre.
Utilitzar
els diferents materials didàctics per al treball amb els alumnes.
Destinataris/àries:
Centre de pràctiques, tutor, i els alumnes concrets amb els quals es farà la
intervenció.
|
ACTIVITATS I
CONTINGUTS
|
- Creació d’una fitxa de
registre on s’anirà apuntant en les diferents sessions si l’alumne ha
resolt les activitats satisfactòriament, si caldria repassar-les
properament i si els materials eren adequats al seu nivell. S’avaluaran
els materials a mesura que es fan servir.
- Fer un recull de textos per a
poder fer dictats i/o lectures per als tres alumnes.
- Creació d’un domino per a que
l’alumna de 3r de Primària es familiaritzi amb diferents paraules i en
les que mostra dificultats a l’hora d’escriure-les. Segons els errors
que presenti l’alumne en les activitats de la segona fase es faran un o
diversos dòminos que treballaran lletres diferents. Per exemple, “R” i
“RR”, “G” i “GU”, “C” i “QU”.
- Creació de fitxes per al
treball d’aquests mateixos errors ortogràfics. Algunes de les fitxes que
tinc pensat fer són: sopa de lletres amb paraules ja treballades
prèviament amb el domino, completar paraules on falten les lletres amb
les que l’alumne sol cometre els errors (el dibuix sortirà al costat),
posar tantes creus com lletres té la paraula i encerclar les síl·labes
que té la mateixa tot marcant en vermell la creu que correspon a la
lletra que estem treballant,...
Es faran
fitxes de tres nivells diferents per al treball amb els tres alumnes
seleccionats.
- Creació de diferents
activitats digitals amb el programa J.Clic author per al treball de la
lectura i escriptura dels tres alumnes implicats tenint en compte els
seus diferents nivells.
- Recull ortogràfic plastificat
per a que qualsevol alumne pugui consultar en cas de dubte durant la
realització de les activitats.
|
INSTRUMENTS
I/O TÈCNIQUES
|
-
Diari de pràctiques
(blog).
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
- Respostes dels alumnes amb els quals
s’intervé.
- Reunió amb el tutor per anar valorant
el procés que es porta a terme.
- Grau d’adequació dels materials creats.
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario