martes, 23 de abril de 2013

FASE 2



FASE 2 :  EXECUCIÓ DE LA INTERVENCIÓ.

  •       CREAR, SEGONS EL QUE S’HAGI ESTABLERT EN EL PROJECTE,  ELS DIFERENTS MATERIALS DIDÀCTICS.    

  •       IMPLEMENTACIÓ  MATERIAL CREAT.                                        

DATA: 15 Març - 2 Maig                    HORES: 35 hores
Objectius:
Crear diferents materials didàctics per al treball amb els alumnes seleccionats.
Innovar en les sessions psicopedagògiques del centre.
Utilitzar els diferents materials didàctics per al treball amb els alumnes.


Destinataris/àries: Centre de pràctiques, tutor, i els alumnes concrets amb els quals es farà la intervenció.

ACTIVITATS I CONTINGUTS
  1. Creació d’una fitxa de registre on s’anirà apuntant en les diferents sessions si l’alumne ha resolt les activitats satisfactòriament, si caldria repassar-les properament i si els materials eren adequats al seu nivell. S’avaluaran els materials a mesura que es fan servir.
  2. Fer un recull de textos per a poder fer dictats i/o lectures per als tres alumnes.
  3. Creació d’un domino per a que l’alumna de 3r de Primària es familiaritzi amb diferents paraules i en les que mostra dificultats a l’hora d’escriure-les. Segons els errors que presenti l’alumne en les activitats de la segona fase es faran un o diversos dòminos que treballaran lletres diferents. Per exemple, “R” i “RR”, “G” i “GU”, “C” i “QU”.
  4. Creació de fitxes per al treball d’aquests mateixos errors ortogràfics. Algunes de les fitxes que tinc pensat fer són: sopa de lletres amb paraules ja treballades prèviament amb el domino, completar paraules on falten les lletres amb les que l’alumne sol cometre els errors (el dibuix sortirà al costat), posar tantes creus com lletres té la paraula i encerclar les síl·labes que té la mateixa tot marcant en vermell la creu que correspon a la lletra que estem treballant,...
Es faran fitxes de tres nivells diferents per al treball amb els tres alumnes seleccionats.
  1. Creació de diferents activitats digitals amb el programa J.Clic author per al treball de la lectura i escriptura dels tres alumnes implicats tenint en compte els seus diferents nivells.
  2. Recull ortogràfic plastificat per a que qualsevol alumne pugui consultar en cas de dubte durant la realització de les activitats.

INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
  •       Diari de pràctiques (blog).
  •       Reunió amb el tutor.
  •       Fitxa de registre.
INDICADORS D’AVALUACIÓ
  1. Respostes dels alumnes amb els quals s’intervé.
  2. Reunió amb el tutor per anar valorant el procés que es porta a terme.
  3. Grau d’adequació dels materials creats.

No hay comentarios:

Publicar un comentario