En el dia d'avui hem fet sessions amb dos alumnes. El primer és en Victor, un nen de 11 anys i amb dificultats en la lectura i escriptura (sobretot en castellà, el català el porta millor). També presenta dificultats en la comprensió de textos, quan li preguntes què ha entès simplement repeteix allò que ha pogut memoritzar al peu de la lletra.
El meu tutor li ha passat una part del WISC-R per a detectar dificultats en l'aprenentatge de la lectura i l'escriptura. No s'ha pogut acabar de passar-li ja que és molt llarg i s'ha acabat la sessió.
La segona alumna que ha vingut avui es diu Raquel, té 13 anys i va a segon d'ESO. Presenta dificultats en totes les àrees, li costa comprendre textos, memoritzar, organitzar-se i planificar-se la feina,... En la sessió d'avui hem fet els deures que tenia de ciències naturals. El meu tutor li ha explicat com havia de calcular la velocitat tal com demanaven els exercicis que havia de fer. Després de explicar-li ha fet els deures ella sola i hem acabat repassant aquests càlculs amb altres exemples. També se li ha demanat que s'inventi l'enunciat d'un problema i s'ha vist clarament les dificultats que té en la redacció de textos. Les dades que ha posat en l'enunciat no servien per a calcular la velocitat, això vol dir que no entenia el què s'hi demana en un tipus de problema com aquest.
No hay comentarios:
Publicar un comentario