martes, 30 de octubre de 2012

18 d'Octubre

Quan he arribat al centre de pràctiques el meu tutor estava acabant la sessió amb un nen que necessita rebre atenció psicològica i en la qual no puc entrar. Tot i així, m'han dit que comenci amb la Laia en una altra sala. La nena diu que té deures per la setmana vinent però jo li pregunto si té algun examen. Em diu que té un de tecnologia però que no porta el llibre i em dóna vàries excuses de perquè no el porta. Al final, descobreixo que porta apunts en una llibreta i ens posem a estudiar preparant una fitxa que la seva professora ha dit que sortirà a l'examen.
A la nena li costa entendre el que llegeix i no sap ben bé què contestar. Jo la vaig ajudant a comprendre el què li demanen i entre les dues anem completant la fitxa.
A l'endemà quan li explico al meu tutor el que va passar amb aquesta nena em diu que li costa planificar-se i prioritzar el què ha de fer primer. No veu la necessitat d'estudiar primer per un examen que té al dia següent i es posa a fer deures que són per d'aquí una setmana.

Després de fer la sessió amb la Laia, ve en Pau. Amb ell faig un dictat i repassem les faltes que ha comès. Li explico perquè són errors tot el què hem anat marcant  i per últim, el nen copia les paraules amb faltes a sota del dictat. Avui és el primer dia que estic a soles amb ell i sembla que no està gaire per la feina. Contínuament es queixa de la feina que hem de fer. Encara que l'he deixat escollir la pàgina del conte que li dictaria ha dit que no li agradava perquè massa llarg, cosa que no era veritat. Després s'ha quiexat d'haver de fer el dictat ja que ell no volia fer-lo perquè li surt malament perquè és "tonto". Això, ho fa més d'un cop durant la sessió. Contínuament mira el rellotge i no vol continuar treballant. M'ha costat molt fer la sessió amb aquest alumne.

No hay comentarios:

Publicar un comentario