REGISTRE
DE SEGUIMENT DE LES SESSIONS I ADEQUACIÓ DEL MATERIAL
|
||||||||
SESSIÓ
|
ALUMNE
|
DATA
|
OBJECTIU
|
ACTIVITAT
|
MATERIAL
|
HA RESOLT L’ACTIVITAT SATISFACTÒ-RIAMENT?
|
CAL TORNAR A FER L’ACTIVITAT?
|
EL MATERIAL ERA ADEQUAT?
|
1
|
Núm 1
|
11Abril
|
- Treballar les normes ortogràfiques de la S i la C
per a què les arribi a diferenciar.
- Familiaritzar l’alumna amb algunes paraules que
s’escriuen amb C i S.
|
Llegir les normes
ortogràfiques de la S i la C del recull ortogràfic per als alumnes.
Jugar al memory de les lletres C i S.
Fer les activitats de la C i la S del programa J.Clic
|
Memory de les lletres C i S.
Activitats de la C i la S del programa J.Clic
|
|||
2
|
Núm 2
|
11Abril
|
- Corregir la unió i fragmentació de paraules.
|
Exercici 1: observar el dibuix i escriure la paraula
corresponent. Després separar-la per síl·labes.
Exercici 2: llegir les frases en veu alta i comptar
de quantes paraules està composada. Copiar la frase a sota.
|
Fitxa núm. 1 de l’alumne.
|
|||
3
|
Núm 3
|
12Abril
|
- Millorar la comprensió lectora.
|
Resoldre el seguit d’activitats preparades per a
millorar la comprensió lectora amb el programa J.Clic.
|
Nivell 1i 2 del paquet d’activitats de comprensió
lectora del J.Clic. Provar també el nivell 3.
|
|||
4
|
Núm 1
|
18Abril
|
- Treballar normes
ortogràfiques de la G i la J per a què les arribi a diferenciar.
- Familiaritzar l’alumna amb algunes paraules que
s’escriuen amb G i J.
|
Llegir les normes ortogràfiques de la G i la J del
recull ortogràfic per als alumnes.
Exercici 1: dir en veu alta el nom de cadascun dels
dibuixos. Escriure el nom en el quadre vigilant de col·locar la G o la J
segons la que correspongui. Després dir el nom ometent la última síl·laba.
Exercici 2: completar les paraules amb G o J.
Escriure la paraula sencera al costat.
|
Recull ortogràfic per als alumnes.
Fitxa núm. 1 de l’alumne.
|
|||
5
|
Núm 2
|
18Abril
|
- Millorar la comprensió lectora.
|
Resoldre el seguit d’activitats preparades per a
millorar la comprensió lectora amb el programa J.Clic.
|
Nivell 1 del paquet d’activitats de comprensió
lectora del J.Clic. Provar també el nivell 2.
|
|||
6
|
Núm 3
|
19Abril
|
- Millorar la qualitat de la lletra i la presentació
dels treballs.
- Escriure en línia recta.
- Respectar els marges.
- Escriure amb lletres proporcionades.
|
Fer la copia de les frases preparades per a millorar
la cal·ligrafia. Fer tres fitxes diferents.
Redactar un text amb la pauta col·locada a darrera
del full per acostumar-se a escriure en línia recta. La pauta també marca
quins són els marges que ha de deixar a cada banda.
|
Fitxes de copia de frases.
Pauta de línies rectes.
|
|||
7
|
Núm 1
|
25Abril
|
- Treballar les
normes ortogràfiques de la lletra H.
- Familiaritzar l’alumna amb algunes paraules que
s’escriuen amb la lletra H.
|
Llegir les normes
ortogràfiques de la H del recull ortogràfic per als alumnes.
Jugar amb el memory de la H.
|
Recull ortogràfic per als alumnes.
Memory de la H.
|
|||
8
|
Núm 2
|
25Abril
|
- Corregir la unió i fragmentació de paraules.
- Identificar i diferenciar les lletres amb sons
semblants.
- Millorar el seu nivell de lectura i comprensió.
|
Resoldre totes les activitats de “Les lletres amb
sons semblants” del programa J.Clic.
Lectura d’un dels textos del recull que vaig fer
anteriorment.
|
Paquet d’activitats de “lletres amb sons semblants”
del J.Clic.
|
|||
9
|
Núm 3
|
26Abril
|
- Treballar les
normes ortogràfiques de la lletra H i l’apòstrof.
- Familiaritzar l’alumne amb algunes paraules que
s’escriuen amb la lletra H.
- Practicar quan cal posar apòstrof i quan no.
|
Llegir les normes
ortogràfiques de la H del recull ortogràfic per als alumnes.
Jugar amb el memory de la H.
Llegir les normes
ortogràfiques de l’apòstrof del recull ortogràfic per als alumnes.
Exercici 1: escriure al costat de cada paraula
l’article corresponent (el, la, l’).
|
Recull ortogràfic
per als alumnes.
Memory de la H.
Fitxa núm. 1 de l’alumne.
|
|||
10
|
Núm 1
|
2 Maig
|
- Millorar la comprensió lectora.
|
Exercici 1: ordenar les frases (seqüències
temporals).
Exercici 2: llegir
els dos petits textos i encerclar el dibuix que millor respon a cada
pregunta. Explicar-ho de forma oral.
Exercici 3: completar les frases amb alguna de les
paraules del quadre i escriure-la en els espais lliures.
|
Fitxa núm. 2 de l’alumne.
|
|||
11
|
Núm 2
|
2 Maig
|
- Millorar la consciència fonològica.
- Corregir la unió i
fragmentació de paraules.
|
Exercici 1: completar les rimes amb la paraula
corresponent. Hi ha tres dibuixos possibles.
Exercici 2: llegir en veu alta les parelles
de paraules. Quan aquestes rimin haurà d’aixecar la mà i seguir llegint. Sinó
rimen continuarà llegint sense aixecar la mà. Quan acabi ha d’encerclar les
parelles que rimen.
Exercici 3: escollir
lletres d’un grup i formar paraules de tres o més lletres.
Exercici 4: unir les síl·labes per a construir paraules.
|
Fitxa núm. 2 de l’alumne.
|
|||
12
|
Núm 3
|
3 Maig
|
- Millorar la comprensió lectora.
|
Llegir el text “Trenta mil pessetes per un home” i
contestar les preguntes de comprensió lectora del mateix.
|
Pàg. 11 i 12 del document “Lectures
complementàries per a 5è de Primària” Ed. Cruïlla. Lectura 6:
Trenta mil pessetes per un home.
Pàg. 37 del mateix document on hi ha les preguntes de
comprensió.
|
martes, 7 de mayo de 2013
Setmana del 10 al 12 d'abril
Durant aquesta setmana he creat una fitxa per a l'alumne 3 i el següent registre per a planificar el treball d'implantació dels materials:
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario