martes, 7 de mayo de 2013

Setmana del 10 al 12 d'abril

Durant aquesta setmana he creat una fitxa per a l'alumne 3 i el següent registre per a planificar el treball d'implantació dels materials:


REGISTRE DE SEGUIMENT DE LES SESSIONS I ADEQUACIÓ DEL MATERIAL

SESSIÓ
ALUMNE
DATA
OBJECTIU
ACTIVITAT
MATERIAL
HA RESOLT L’ACTIVITAT SATISFACTÒ-RIAMENT?
CAL TORNAR A FER L’ACTIVITAT?
EL MATERIAL ERA ADEQUAT?
1
Núm 1
11Abril
- Treballar les normes ortogràfiques de la S i la C per a què les arribi a diferenciar.
- Familiaritzar l’alumna amb algunes paraules que s’escriuen amb C i S.
Llegir les normes ortogràfiques de la S i la C del recull ortogràfic per als alumnes.
Jugar al memory de les lletres C i S.
Fer les activitats de la C i la S del programa J.Clic
Memory de les lletres C i S.
Activitats de la C i la S del programa J.Clic



2
Núm 2
11Abril
- Corregir la unió i fragmentació de paraules.
Exercici 1: observar el dibuix i escriure la paraula corresponent. Després separar-la per síl·labes.
Exercici 2: llegir les frases en veu alta i comptar de quantes paraules està composada. Copiar la frase a sota.
Fitxa núm. 1 de l’alumne.



3
Núm 3
12Abril
- Millorar la comprensió lectora.
Resoldre el seguit d’activitats preparades per a millorar la comprensió lectora amb el programa J.Clic.
Nivell 1i 2 del paquet d’activitats de comprensió lectora del J.Clic. Provar també el nivell 3.



4
Núm 1
18Abril
- Treballar normes ortogràfiques de la G i la J per a què les arribi a diferenciar.
- Familiaritzar l’alumna amb algunes paraules que s’escriuen amb G i J.
Llegir les normes ortogràfiques de la G i la J del recull ortogràfic per als alumnes.
Exercici 1: dir en veu alta el nom de cadascun dels dibuixos. Escriure el nom en el quadre vigilant de col·locar la G o la J segons la que correspongui. Després dir el nom ometent la última síl·laba.
Exercici 2: completar les paraules amb G o J. Escriure la paraula sencera al costat.
Recull ortogràfic per als alumnes.
Fitxa núm. 1 de l’alumne.



5
Núm 2
18Abril
- Millorar la comprensió lectora.
Resoldre el seguit d’activitats preparades per a millorar la comprensió lectora amb el programa J.Clic.
Nivell 1 del paquet d’activitats de comprensió lectora del J.Clic. Provar també el nivell 2.



6
Núm 3
19Abril
- Millorar la qualitat de la lletra i la presentació dels treballs.
- Escriure en línia recta.
- Respectar els marges.
- Escriure amb lletres proporcionades.
Fer la copia de les frases preparades per a millorar la cal·ligrafia. Fer tres fitxes diferents.

Redactar un text amb la pauta col·locada a darrera del full per acostumar-se a escriure en línia recta. La pauta també marca quins són els marges que ha de deixar a cada banda.
Fitxes de copia de frases.

Pauta de línies rectes.



7
Núm 1
25Abril
- Treballar les normes ortogràfiques de la lletra H.
- Familiaritzar l’alumna amb algunes paraules que s’escriuen amb la lletra H.
Llegir les normes ortogràfiques de la H del recull ortogràfic per als alumnes.
Jugar amb el memory de la H.
Recull ortogràfic per als alumnes.
Memory de la H.



8
Núm 2
25Abril
- Corregir la unió i fragmentació de paraules.
- Identificar i diferenciar les lletres amb sons semblants.
- Millorar el seu nivell de lectura i comprensió.
Resoldre totes les activitats de “Les lletres amb sons semblants” del programa J.Clic.

Lectura d’un dels textos del recull que vaig fer anteriorment.
Paquet d’activitats de “lletres amb sons semblants” del J.Clic.



9
Núm 3
26Abril
- Treballar les normes ortogràfiques de la lletra H i l’apòstrof.
- Familiaritzar l’alumne amb algunes paraules que s’escriuen amb la lletra H.
- Practicar quan cal posar apòstrof i quan no.
Llegir les normes ortogràfiques de la H del recull ortogràfic per als alumnes.
Jugar amb el memory de la H.
Llegir les normes ortogràfiques de l’apòstrof del recull ortogràfic per als alumnes.
Exercici 1: escriure al costat de cada paraula l’article corresponent (el, la, l’).
Recull ortogràfic per als alumnes.
Memory de la H.
Fitxa núm. 1 de l’alumne.



10
Núm 1
2 Maig
- Millorar la comprensió lectora.
Exercici 1: ordenar les frases (seqüències temporals).
Exercici 2: llegir els dos petits textos i encerclar el dibuix que millor respon a cada pregunta. Explicar-ho de forma oral.
Exercici 3: completar les frases amb alguna de les paraules del quadre i escriure-la en els espais lliures.
Fitxa núm. 2 de l’alumne.



11
Núm 2
2 Maig
- Millorar la consciència fonològica.
- Corregir la unió i fragmentació de paraules.

Exercici 1: completar les rimes amb la paraula corresponent. Hi ha tres dibuixos possibles.
Exercici 2: llegir en veu alta les parelles de paraules. Quan aquestes rimin haurà d’aixecar la mà i seguir llegint. Sinó rimen continuarà llegint sense aixecar la mà. Quan acabi ha d’encerclar les parelles que rimen.
Exercici 3: escollir lletres d’un grup i formar paraules de tres o més lletres.
Exercici 4: unir les síl·labes per a construir paraules.
Fitxa núm. 2 de l’alumne.



12
Núm 3
3 Maig
- Millorar la comprensió lectora.
Llegir el text  “Trenta mil pessetes per un home” i contestar les preguntes de comprensió lectora del mateix.

Pàg. 11 i 12 del document “Lectures complementàries per a 5è de Primària” Ed. Cruïlla. Lectura 6:
Trenta mil pessetes per un home.
Pàg. 37 del mateix document on hi ha les preguntes de comprensió.



 

No hay comentarios:

Publicar un comentario